Firmy a živnostníci do ojetých vozů investují o 40 % více, než běžný zákazník

Nejčastěji si pořizují kombi nebo SUV do pěti let stáří v ceně kolem 250 000 korun

Praha, 17. února 2016 – Zákazníci AAA AUTO z řad živnostníků a malých firem jsou ochotni do nákupu ojetého vozu investovat v průměru až o 70 000 Kč více, než běžný zákazník autobazaru. Pořízení vozu totiž chápou zároveň jako investici do svého podnikání. Vyplynulo to z nového průzkumu, který společnost AAA AUTO vypracovala pro svou prodejní strategii na rok 2016.

Při svých nákupech se podnikatelé nejvíce zaměřují na spolehlivost a spotřebu vozu. AAA AUTO se chystá podle výsledků průzkumu upravit své komunikační a prodejní postupy a zaměřit se tak na vysoko maržové segmenty zákazníků. V obou segmentech – OSVČ i v mikropodnicích – je typickým zákazníkem ženatý muž středního věku. Nejčastěji nakupuje vůz typu Combi, MPV nebo SUV, který svou spolehlivostí, spotřebou a v menší míře i reprezentativností vyhovuje potřebám jeho byznysu. Průměrné stáří vozu je 5 let a cena se pohybuje v průměru až 250 000 Kč, což je asi o 70 000 Kč více, než u běžné prodejní ceny automobilu zakoupeného zákazníky z řad občanů.

Důležitým aspektem je pro tento typ zákazníka také transparentnost ceny. „AAA AUTO jako lídr trhu s jasně nastavenými procesy a transparentní cenotvorbou nabízí těmto lidem spolehlivost, kterou očekávají,“ říká generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová a dodává: „Předpokládáme, že zejména živnostníci a drobní podnikatelé chtějí využívat automobil mnohem častěji než běžný uživatel. Proto těmto klientům chceme nabídku co nejvíce přizpůsobit.“ AAA AUTO se v letošním roce chystá zaměřit právě na tuto skupinu zákazníků, jejichž počet v poslední době významně roste. „Tuto skutečnost vnímáme jako oživení ekonomiky na trhu s ojetými vozy,“ dodává Topolová. Součástí analýzy byl i rozbor sociodemografických údajů těchto zákazníků a mediálních a komunikačních kanálů.

Zákazníkům z řad OSVČ a menších firem AAA AUTO v roce 2016 nabídne nový specializovaný VIP program, jehož součástí bude individuální přístup ke každému zákazníkovi, specializovaný tým obchodníků a speciální call centrum. „Cílem je rozšíření služeb pro firemní zákazníky na bázi dlouhodobé spolupráce s klienty a balíčky šité podnikatelům na míru. 30 obchodních zástupců operujících po celé ČR zajistí ocenění a odkup vozů na adrese dané společnosti, pro společnosti s požadavkem na větší počet vozů tento servis zajistíme také při prodeji,“ říká Karolína Topolová. Firemním zákazníkům přijdou vhod zejména výhody nákupu předváděcích vozů: flexibilní výběr z aktuální nabídky bez nutnosti objednávat vůz s velkým předstihem. Důležitým faktorem je cena takto „zajetého“ vozu, která je o 20 % až 30 % nižší, než u vozu nového. AAA AUTO také podnikatelům poskytuje speciální typy služeb a garancí - garanci odkupu vozidla za předem stanovenou cenu, garanci stavu tachometru, mezinárodní transfery vozů pro mezinárodní firmy, balíčky poprodejních služeb a na míru šité programy pro různé skupiny podnikatelů.

Nejčerstvější novinkou je chystané spuštění úvěrového produktu Bumerang. Ten umožňuje pořízení vozu na úvěr s garantovanou výkupní cenou, popřípadě jeho zakoupení s doplatkem nebo výměnu za jiný. „Na našem webu, který měsíčně navštěvuje přes milion lidí, nabídneme specializované stránky pro podnikatele s možností on-line objednávek. Podnikatelům tak umožníme nákup kombinovaných balíčků osobních i pracovních vozů a unikátní možnost poskládat si svůj fleet z libovolného počtu značek aut, stejně jako kombinaci nových a ojetých vozů dle potřeb podnikatelů,“ uzavírá Karolína Topolová.

 

 

Zlatá karta_logo AAA Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Od roku 2012 prodává vozy také pod obnovenou značkou Mototechna, pod kterou soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V roce 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se podle studie agentury Ogilvy & Mather umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100, loni se umístila i v žebříčku Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.

 

 

 




Vážíme si vašeho
soukromí

Soubory cookie se používají k ukládání vašich nastavení a preferencí a pomáhají nám analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Informace o používání našich stránek sdílíme také s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Udělujete svůj souhlas společnosti AURES Holdings a.s. Více informací naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 25 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,6
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,6 hvězdičky.