Web společnosti navštíví ročně přes 16 milionů zájemců o ojeté vozy
Po čtyřech letech se zákazníkům AAA AUTO zobrazí kompletně přepracovaná domovská stránka s novým rozdělením záložek. Mění se i textové stránky, výpisy nabízených vozů, ale i samotné karty jednotlivých aut. Moderně pojaté stránky nabízejí návštěvníkům přehlednost a jednoduchost vyhledávání. „Velká část našich zákazníků dnes vybírá a dokonce i kupuje svá budoucí auta na internetu. Proto jsem ráda, že jim můžeme nabídnout odlehčené a intuitivní webovky, na kterých najdou vše, co potřebují,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International.
K rozhodnutí o redesignu webu AAA AUTO vedla snaha zredukovat objem informací na domovské stránce, vylepšit menu a samozřejmě zpříjemnit zákazníkům výběr vozu. „Nové stránky se svým designem blíží spíše stránkám prodejců nových vozů než webům konkurentů. Inspiraci hledali vývojáři z AAA AUTO v zahraničí a celý redesign probíhal v režii našich interních webových specialistů,“ vysvětlila Karolína Topolová.
Jednou z atraktivních novinek nového webu je záložka Garáž. „Jde o službu, která uživatelům umožňuje ukládat vozy do paměti, ale zároveň umí doporučovat podobná auta, porovnávat je nebo třeba ukládat často používané filtry pro jednodušší vyhledávání,“ vysvětluje manažer webového oddělení AAA AUTO Martin Tampír.
Podle aktuálních čísel navštívilo české weby skupiny AAA AUTO v dubnu celkem 2 535 962 lidí. Během roku 2015 pak skupina AAA AUTO evidovala v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv svého webu, z čehož 16 milionů návštěv bylo unikátních. Samotná česká mutace webu to zaznamenala víc než 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Návštěvnost webu společnosti se tak meziročně zvýšila zhruba o 20%.
|