AAA AUTO již vyrovnalo loňské prodeje, letošní cíl 70 000 aut je na dosah

Během pěti let se roční objem prodaných vozů ve skupině zvedl o 37 %

Praha 28. listopadu 2016 – Během prodejní akce Black Friday skupina AAA AUTO dosáhla počtu 63 000 prodaných aut v letošním roce, čímž vyrovnala celkový objem svých prodejů z roku 2015. Do konce prosince společnost plánuje prodat necelých 70 000 ojetých aut a dosáhnout tak zhruba 10% meziročního růstu.

„Posledních několik let jsme věnovali opětovné expanzi, kterou přerušila v letech 2008 a 2009 ekonomická krize. Od té doby jsme se vrátili do Maďarska i do Polska a do původního počtu pětačtyřiceti poboček nám chybí jen tři. Pokud letos skutečně prodáme téměř 70 000 vozů, čemuž dosavadní výsledky nasvědčují, bude to znamenat, že prodeje AAA AUTO vzrostou za posledních 5 let o 37 %,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. Před pěti lety, tedy v roce 2012, společnost prodala 51 000 vozů. Dosažení počtu 70 000 prodaných automobilů by znamenalo nový „pokrizový“ rekord. „Přiblížili bychom se také na dohled našemu dosavadnímu absolutnímu prodejnímu rekordu z roku 2007, kdy jsme těsně před nástupem celosvětové recese na pětačtyřiceti pobočkách prodali 80 000 aut,“ dodává Topolová.

Dosažení loňského celoročního prodejního výsledku napomohla i slevová akce Black Friday. „V České republice i v dalších zemích jsme se do tradiční nákupní akce Black Friday zapojili formou výrazných slev, v tuzemsku se týkají více než 800 vozů z naší nabídky, které pokračují i na začátku tohoto týdne. Během pátku a navazujícího víkendu jsme v rámci skupiny prodali přes šest set automobilů,“ uvádí Topolová.

Společnost chce i v příštím roce docílit růstu prodejů zejména další expanzí, ale i dalšími novinkami. „Plánujeme otevření nových poboček v několika zemích, budeme rovněž pokračovat v rozvoji značky Mototechna a v průběhu celého roku, kdy budeme slavit 25. výročí založení firmy, představíme nové produkty a služby,“ uzavírá Topolová.

Výběr zajímavých faktů:

·      Celkový počet vozů prodaných za posledních 5 let dosáhne téměř 305 000

·      AAA AUTO odmítlo za stejné období téměř 700 000 automobilů nabídnutých k výkupu z důvodu špatného technického stavu, nejasného původu nebo kvůli podezření na stočení tachometru

·      Počet zaměstnanců vzrostl z 1800 v roce 2009 na letošních 2400, tedy o 33 %

·      Počet poboček se zvýšil z 29 v roce 2012 na 42 v roce 2016, tj. o 45 %


AAA AUTO_fotbal_CZ_liga Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích Czech TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy.